שאלות ותשובות
לפני הקנייה
האתר שלנו ידידותי למשתמש. הסתכלי בקולקציות השונות, בחרי את הפריטים האהובים עלייך והכניסי אותם לעגלת הקניות. כשתרצי להשלים את הרכישה פשוט לחצי על "תשלום", המשיכי למילוי פרטי ההזמנה, אמצעי התשלום ותיאום כתובת למשלוח. קל ופשוט.
צוות שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור, להתלבט ולבצע את הרכישה ביחד איתך. ניתן לפנות אלינו בטלפון 058-6691733, בכפתורי הוואטסאפ או המסנג'ר ולקבל מענה בשעות הפעילות.
ניתן לשלם בכרטיס אשראי או Pay Pal בהתאם לה שנוח לך.
בהחלט. הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר. פרטי כרטיס האשראי שלכם בטוחים.
בדיוק כפי שהיית מממשת גיפט קארד בחנות פיזית. בחרי את המוצר אותו את רוצה לרכוש, שימי אותו בסל הקניות שלך ועברי לתשלום. בעת מילוי פרטי ההזמנה וטרום התשלום תינתן לך האופציה להזין את מספר הגיפט קארד שלך. הסכום לו את זכאית יקוזז מעלות המוצרים שבחרת.
התכשיט מגיע ארוז באריזת מתנה מיוחדת. ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו על מנת להוסיף כרטיס ברכה אישי.
כל התכשיטים שלנו עשויים מכסף 925, חלקם מצופים זהב 14 קראט ומשובצים באבני חן.
את מוזמנת להציץ במדריך מידות הטבעות שלנו או להתקשר לצוות שירות הלקוחות שיסייע לך.
אחרי הקנייה
מיד אחרי שתסיימי את תהליך הרכישה, תקבלי מייל עם אישור ופרטי ההזמנה שלך.
אין שום בעיה. פשוט צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון, וואטסאפ או מסנג'ר.
התכשיט יגיע אלייך עם שליח עד הבית. זכרי, קנייה מעל 250 ש"ח מזכה אותך בשליח חינם עד הבית. שווה.
המידה לא מתאימה או שהמתנה לא מוצאת חן? אין שום בעיה, ניתן לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו עד 30 ימים מיום קבלת החבילה, להחליף או לקבל החזר בקלות וללא כאבי ראש.
ניתן להתעדכן בקולקציות חדשות ומבצעים ואף לקבל 10% הנחה לרכישה הבאה ע"י הצטרפות למועדון הלקוחות שלנו.
ניתן לפנות אלינו בטלפון 058-6691733, בכפתורי הוואטסאפ או המסנג'ר ולקבל מענה בשעות הפעילות.